ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ FMO®
Πριν την τοποθέτηση
Συνδέστε το διαγνωστικό σας (μηχανικός αυτοκινήτων) με τον αισθητήρα οξυγόνου λάμδα του οχήματος πριν την τοποθέτηση συσκευής βενζίνης FMO® και σημειώστε κάποιες μετρήσεις όπως:
- Πόσες διορθώσεις, (παλμούς) σε σταθερό χρόνο (sec ή min) κάνει ο αισθητήρας.
- Ποσοστό + / - επί τοις εκατό (%) στη διόρθωση καυσίμου.
- Μορφή Κυματομορφών.
- Στροφές κινητήρα.
- Κλίμακα mA η mV (Στην κλίμακα mA η mV από το ρελαντί του κινητήρα σας πατήστε το πεντάλ του γκαζιού ανεβάστε στροφές και αφήστε το. Αυτό κάντε το τρείς φορές ανεβάζοντας διαφορετικές στροφές κάθε φορά. Κρατήστε σημειώσεις όπως α) Της στροφές β) το εύρος της κλίμακας mA η mV που χρησιμοποίησε ο αισθητήρας λάμδα στης διορθώσεις του κάθε φορά).
Μετά την τοποθέτηση συσκευής βενζίνης FMO®
Τοποθετήστε τη συσκευή βενζίνης FMO® στο όχημα σας και βάλτε μπροστά τον κινητήρα.
Mετά από 10 λεπτά συνδέστε το διαγνωστικό σας και κάντε της ίδιες μετρήσεις.
Αποτελέσματα
Συγκρίνοντας τις δύο μετρήσεις βλέπουμε ότι:
Χωρίς συσκευή FMO® οι κλασικές διορθώσεις (σήματα) του αισθητήρα λάμδα δεν είναι ίδιες και στης τρείς μετρήσεις αλλά κυμαίνονται απο 28 έως 32. Δεν είναι ίδιο και το ποσοστό διόρθωσης καυσίμου κυμαίνεται από 92% (φτωχό καύσιμο) έως 107% (πλούσιο καύσιμο). Στην κλίμακα mA ανεβάζοντας διαφορετικές στροφές (μαρσαρίσματα) στον κινητήρα σας ο αισθητήρας λάμδα χρησιμοποίησε όλη την κλίμακα mV η mA στης διορθώσεις του.(Απο 200 mV έως 700 mV)
Αλλάζει η μοριακή σύνθεση των ψεκασμένων σταγονιδίων καυσίμου στους κυλίνδρους του κινητήρα. (Χρόνος εισαγωγής καυσίμου) Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα στον χρόνο της έκρηξης να καίγεται ίδια ποσότητα σταγονιδίων καυσίμου μέσα σε κάθε κύλινδρο και να παράγεται ίδιο έργο από κάθε κύλινδρο του κινητήρα. (Ροπή κινητήρα) Στον χρόνο της εξαγωγής, το οξυγόνο των καυσαερίων κάθε κυλίνδρου του κινητήρα, είναι ίδιο. Όταν αυτό φτάσει από το σύνολο των κυλίνδρων στον αισθητήρα λάμδα, ο αισθητήρας στέλνει 50% λιγότερα σήματα προς τον εγκέφαλο (που διορθώνει την ποσότητα ψεκασμένου καυσίμου).
Μετρήσεις καυσαερίων K (Αιθάλης) από FORD Connect 1.8 TDCI/06
Χωρίς συσκευή
πετρελαίου FMO®
(Τέσσερις μετρήσεις)
Κ1 0,80
Κ2 0,79
Κ3 0,96
Κ4 1.06
- Μέση τιμή 0,90
-----------
Με συσκευή
πετρελαίου FMO®
(Τέσσερις μετρήσεις)
Κ1 0,80
Κ2 0,79
Κ3 0,96
Κ4 1.06
- Μέση τιμή 0,32
-----------