ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΟΚΑΥΣΙΜΟ

Η διπλή συσκευή πετρελαίου fmo (Κωδικός συσκευής 0822-4092) στις φώτο είναι τοποθετημένη ΜΕΤΑ το φίλτρο πετρελαίου του κατασκευαστή σε επαγγελματικής χρήσης, Ford Transit Connect 1.8cc TDCi 90 HP Turbodiesel με 136.537 χιλιόμετρα.

Είχε τοποθετηθεί στις 120.000 χιλιόμετρααφού πρώτα είχε (α) αφαιρεθεί και καθαριστεί το ρεζερβουάρ με ζεστό νερό και φάρμακο καθαρισμού βιοντίζελ και (β) αντικατασταθεί το φίλτρο πετρελαίου του κατασκευαστή. Κατά συνέπεια οι κατακρατήσεις βιοντίζελ και νερού που παρατηρείται στις φώτο, είναι αποτέλεσμα από 16.537 (!!) χιλιόμετρα λειτουργίας του αυτοκινήτου

 

Λειτουργία διπλής συσκευής fmo.

Πιο συγκεκριμένα, όπως διαπιστώνεται το φίλτρο πετρελαίου του κατασκευαστή, αποτυγχάνει να συγκρατήσει 100% ρύπους βιοντίζελ και νερό που υπάρχουν στο ρεζερβουάρ, με αποτέλεσμα να καταλήγουν στην πρώτη συσκευή πετρελαίου fmo.
Το πορώδες μεταλλικό φίλτρο, σε αντίθεση με το φίλτρο του κατασκευαστή, φιλτράρει τους σκληρούς ρύπους του βιοντίζελ και το νερό και διοχετεύει, φιλτραρισμένο επαρκώς το πετρέλαιο στη δεύτερη συσκευή fmo.

Στη συνέχεια, το πορώδες μεταλλικό φίλτρο της δεύτερης συσκευής, ολοκληρώνει το καθαρισμό του πετρελαίου και στέλνει, απαλλαγμένο πλέον από βλαβερές ουσίες, το καύσιμο στην αντλία πετρελαίου, προστατεύοντας πλήρως το σύστημα τροφοδοσίας της μηχανής του εν λόγω αυτοκινήτου.